• LinkedIn Social Icon

© 2017 Human Point 

GÅ TIL TOP

Please reload

Aktuelle stillinger

SCRUM Master til SOS International A/S

22 Oct 2019

Vil du være en del af den digitale transformation hos SOS International A/S? Har du solid erfaring som Scrum Master? Er du certificeret Scrum Master? Så er du den helt rigtige for SOS!

Virksomheden og teamet

IT-development i København, skal have styrket deres udviklingsteam som skal varetage deres Health forretning. I forbindelse med at de i SOS arbejder hen imod en Agil forretningsgang og udviklingsteamet er og bliver større, er der brug for en Scrum Master.

 

Det vil være en fordel hvis man tidligere har arbejdet med udviklingsteam. Det er en stilling som er en del af udviklingsafdelingen på 16 udviklere, 1 UX, 2 testere, 1 Scrum Master.                    

 

Du vil arbejde tæt sammen med den øvrige forretning i et åbent og innovativt miljø, hvor omstillingsparathed og agilitet er i højsædet.

 

Du får her en unik mulighed for at blive en del af en IT-afdeling, som har stor indflydelse på virksomhedens digitale transformation, og som derfor er i vækst.

SOS International A/S giver dig desuden mulighed for at holde dine kompetencer up-to-date gennem vedvarende uddannelses- og træningsprogrammer.

 

Stillingen

Du vil blive Scrum Master for 2 team i IT Development.

Du vil være den faste Scrum Master i disse teams.

 

Kvalifikationer

Du har en solid erfaring som Scrum Master og kender udfordringerne som kan være forbundet hermed. Du har minimum 3 års erfaring som Scrum Master.

 

Specifikt har du erfaring med:

  • SCRUM Master certificeret

  • Jira

  • Confluence 

  • At arbejde med udviklingsteams, dog ikke et ufravigeligt krav

 

Der tilbydes en attraktiv lønpakke, som modsvarer stillingens krav.

 

Personen

Din personlighed har stor betydning for SOS International A/S.

 

Du er den selv-ledende team-player, som sætter en professionel ære i at levere løsninger af høj kvalitet.

 

Du kan desuden sige ja til:

  • At du er proaktiv

  • Teamplayer

  • Selvstændig

  • Systematisk

  • Struktureret

  • Tager ejerskab og ansvar for dine løsninger

  • Du er nysgerrig og ”open-minded”, både professionelt og personlig

  • Har et pragmatisk mind set

  • Har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt

  • Er fleksibel og omstillingsparat

  • Flydende på dansk og engelsk

 

Arbejdssted

Stillingen hos SOS International er beliggende på Frederiksberg.

 

Du tilbydes:

  • Fornuftig work-life balance med fleksibilitet og frihed under ansvar

  • Gode udviklingsmuligheder med fokus på løbende uddannelse og medindflydelse i hverdagen.

  • Du bliver en del af en professionel og moderne arbejdsplads med en uformel omgangstone med højt til loftet

  • Konkurrencedygtig lønpakke, som matcher dine kvalifikationer

  • God kantineordning

  • Attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring

  • Dygtige og rare kollegaer med et højt fagligt niveau som du kan sparre med

  • Sociale arrangementer

 

Ansøgning

Human Point er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Direktør Mia Boldsen Müller på tlf. 28 66 39 43 eller på mail: mbm@humanpoint.dk.

 

Tiltrædelse er snarest muligt og der afholdes samtaler løbende. Send derfor dit CV her. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

 

Lidt om SOS International A/S

Hos SOS International assisterer de skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af forsikringsselskaber. Fra alarmcentraler i Danmark, Sverige, Norge og Finland, yder SOS International akut personlig assistance over hele verden 24 timer i døgnet - 365 dage om året. SOS International tilbyder en bred vifte af løsninger i form af verdensomspændende læge- og rejseassistance, sundhedsassistance samt vejhjælp. 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Please reload

Sorter efter tags