IT Manager til P+ Pension

Er du en dygtig IT Manager med flere års erfaring? Er du vant til at arbejde med infrastruktur, drift, sikkerhed og support? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Teamet

Som IT Manager leder du et team på 3 dygtige og erfarne IT-medarbejdere inden for IT-drift og support.


Ansvars- og arbejdsopgaver:

Det er vigtigt, at du har styr på alt inden for drift og set-up heraf. Samtidig forventer vi, at du kan tage ejerskab for selve IT- infrastrukturen, sikkerheden og supporten.


P+ er i gang med en transformation og det er denne rejse, du skal være en del af ligesom du vil få stor mulighed for at præge fremtidens IT-infrastruktur.


Du bliver også en del af et større IT-sikkerhedsprojekt, hvor du skal være med til at sætte både rammer og retning.


Derudover bliver dine opgaver bl.a.:

  • Arbejde med både strategiske, taktiske og operationelle opgaver

  • Drive IT-området med fokus på sikkerhed, stabilitet og effektivitet

  • Personaleledelse af IT-teamet med fokus på rekruttering, motivation og udvikling

  • Sikre kvaliteten i teamets arbejdsopgaver og -procedurer

  • Bibringe organisationen viden om mulige teknologier og løsninger.


Du får reference til vores finansdirektør.


Vi lægger vægt på, at du er dygtig til at kommunikere på skrift og i tale ligesom du:

  • Har arbejdet konkret med og har viden om IT-drift, infrastruktur og IT-sikkerhed

  • Er certificeret i ISO2001

  • Er i stand til at handle selvstændigt og overholde deadlines

  • Kan bevare overblikket i pressede situationer i en hverdag, hvor tingene går stærkt

  • Er en erfaren og dygtig personaleleder.


Personen

Din personlighed har stor betydning for P+.

Vi er på udkig efter dig, som er selvstændig men også er en teamplayer. Du kan desuden sige ja til følgende:

  • Tager ejerskab og ansvar for dine løsninger

  • Har en proaktiv tilgang og er idérig

  • Trives med en stor berøringsflade

  • Har en naturlig interesse for andre mennesker

  • Trives med kompleksitet og stor involveringsgrad

  • Er fleksibel og omstillingsparat.

Arbejdssted

Stillingen hos P+ Pension er på Frederiksberg, Dirch Passer Allé 76.

Du tilbydes

  • Stort ansvar i stillingen, hvor du også får mulighed for at være med til at præge den fremtidige udvikling

  • Stor involveringsgrad i fremtidige teknologianvendelser og valg deraf

  • God Work-Life balance med frihed under ansvar

  • Attraktiv løn- og pensionspakke samt sundhedsforsikring

  • Mulighed for hjemmearbejdsplads.


Vi tilbyder desuden kantineordning med mulighed for at købe mad med hjem, løbeklub, massage- og fysioterapiordning, sociale arrangementer og en personaleforening, som arrangerer diverse spændende aktiviteter, samt fleksibel arbejdstid.


P+ er en arbejdsplads præget af tillid, arbejdsglæde og engagement. Vi prioriterer godt samarbejde, klar kommunikation og ansvarlig ledelse.

Ansøgning

Human Point ApS er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte CEO Mia Boldsen Müller på tlf. 2866 3943 eller på mail: mbm@humanpoint.dk.


Tiltrædelse er snarest muligt og der afholdes løbende samtaler. Send derfor dit CV på dette link. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Lidt om P+ Pension

Pensionskasserne DIP og JØP er fusioneret pr. 15. november 2019. Nu hedder vi P+, Pensionskassen for Akademikere, og vi samler tæt på 100.000 ingeniører, jurister og økonomer i én pensionskasse.

Vi er 85 medarbejdere, der varetager mange forskellige administrative funktioner for pensionskassernes medlemmer. P+ forvalter omkring DKK 135 mia. og har et voksende medlemstal samt indbetalinger. Vi har kontor i Flintholm Company House – lige ved Flintholm Station centralt på Frederiksberg. Læs mere om pensionskasserne på vores hjemmeside og LinkedIn.

Aktuelle stillinger
Sorter efter tags

GÅ TIL TOP

© 2017 Human Point 

  • LinkedIn Social Icon